Phy Phea

beheerGeen categorieLeave a Comment

We willen je voorstellen aan Phy Phea. Phy Phea woont in Cambodja en heeft ouders die lepra hebben gehad. Door de lepra hebben haar ouders een lichamelijke beperking, konden ze niet werken en was het gezin arm. Phea was gestopt met school en was gaan werken in een fabriek. Via onze partner CIOMAL kreeg zij de mogelijkheid om te studeren. Ze is net begonnen aan een opleiding tot boekhouder in Phnom Penh. Daarnaast werkt ze nu vrijwillig als administratie assistent voor CIOMAL. Ze is erg blij dat ze zich als vrijwilliger kan inzetten voor (ex)lepra patiënten.

Uw steun heeft er voor gezorgd dat Phy Phea een weg uit de armoede heeft gevonden. Als Peerke Donders Stichting garanderen we dat we haar gehele studie betalen.

Wilt u ook helpen? Een jaar studeren kost Phy Phea ongeveer 300 Euro.
Klik op de doneerknop of maak over naar NL96INGB0003409200 t.n.v. Peerke Donders Stichting.

Deel onze missie!