Phan Thi Dinh

beheerGeen categorieLeave a Comment

Graag stellen we u voor aan Phan Thi Dinh.  Zij woont in Vietnam en zit in haar laatste jaar op de Hanoi University en studeert daar aan de culturele faculteit Ethnic Minority Culture. Dankzij uw donaties kan de Peerke Donders Stichting haar studie financieren.

Ze heeft erg goede studie resultaten en is naast haar studie maatschappelijk betrokken door bloeddonateur te zijn en te koken voor arme mensen. Ze zou graag na het voleinden van haar studie in haar geboortestad aan het werk gaan.

Door onze partner (sinds kort van naam veranderd naar Research Center for Inclusion, maar daarover later meer!) wordt zij actief gecoacht in haar studie en studiekeuzes. Zo hebben zij haar geadviseerd om extra ICT lessen te nemen omdat dit haar mogelijkheden om een baan te vinden aanzienlijk zal vergroten.

Wilt u ook helpen? Om Phan Thi Dinh te laten studeren betalen we ongeveer 300 Euro. Namens Phan Thi Dinh danken wij u voor uw gift!

Klik op de doneerknop of maak over naar NL96INGB0003409200 t.n.v. Peerke Donders Stichting.

Deel onze missie!

Laat een reactie achter