Overlijden Piet Molenaar

beheerGeen categorie1 Comment

Op 25 maart is na een kort ziekbed onze voorzitter Piet Molenaar overleden. We voelen ons als bestuur verslagen door dit grote verlies. Piet heeft zich met veel passie en onvermoeibaar ingezet om het lot van door lepra geraakte families te verbeteren. We zullen hem missen om zijn vriendschap, humor en kennis. We wensen Muriel en zijn familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Deel onze missie!

One Comment on “Overlijden Piet Molenaar”

1. Beste mensen,
    Toen ik vandaag de nieuwsbrief van mei las, zag ik de foto van Piet Molenaar en ik ben hier erg van onder de indruk. Piet zijn opa ook Piet Molenaar was een broer van mijn moeder Grietje Molenaar. Op de 70 e verjaardag van tante Zus Molenaar ook een zus, van opa, vroeg zij om een donatie voor de Peerke Donders Stichting. Sindsdien doe ik mee, nu al 35 jaar.. Jullie Piet heb ik ontmoet op de begrafenis van Tiny Molenaar de enige keer. Dat was erg leuk. Ik moest blijven doneren en ook werven zei Piet toen.
    Wat een slag is dit, om zo’n jonge man in de kracht van zijn leven te moeten loslaten!
    Piet lijkt op zijn vader Piet en ook op zijn opa Piet, echt een familiegezicht.
    Ik wens zijn moeder Matty, en zijn broers veel sterkte. Ook natuurlijk zijn vrouw, maar bovenal jullie allemaal, die zich inzetten voor deze bijzondere zieken.
    Ik zal een extra bijdrage overmaken.
    Met vriendelijke groeten,
    Elly van Eig , dochter van Grietje,