Een waterfilter voor mevrouw Pich Nhoeb

Mevrouw Pich Nhoeb is een voormalig lepra patiënt. Ze woont in de Kampot provincie in het zuid westen van Cambodja. Om rond te kunnen komen krijgt ze water en elektriciteit van buurtgenoten. Van de Peerke Donders Stichting hebben ze vorig jaar een fiets gekregen. Hierdoor verplaatsen ze zich makkelijker door het uitgestrekte dorp. Zij en haar man hebben ook een waterfilter gekregen waarvoor begin 2020 een Geef Actie is gehouden.

Tot slot heeft de Peerke Donders Stichting ook financieel bijgedragen aan een toilet. Aangezien gezondheidsproblemen in Cambodja door slechte hygiënische omstandigheden vaak voorkomen, is er een grote kans dat het toilet en schoon drinkwater bijdragen aan een betere gezondheid.

Mevrouw Pich Nhoeb dankt alle donateurs voor de jarenlange steun die ze heeft gekregen!