De acceptgiro verdwijnt!

beheerGeen categorieLeave a Comment

De banken maakten vorig jaar bekend dat zij gaan stoppen met het accepteren van de acceptgiro per 1 juni 2023. De belangrijkste reden voor het afschaffen is dat steeds minder mensen en organisaties de acceptgiro gebruiken en het dus te duur wordt voor de banken om dit gebruik in stand te houden. Gelukkig zijn er een aantal alternatieven, die u hieronder kunt lezen.

Het scannen van de QR code
In onze nieuwsbrief treft u een QR code aan. Deze kunt u scannen met de camera van de telefoon. U komt dan direct op onze donatiepagina.

Structurele machtiging
U kunt ook doneren via een structurele machtiging. U geeft ons hiermee toestemming om periodiek (bijvoorbeeld per maand of per kwartaal) een donatie te incasseren. Veel van onze donateurs maken hier al gebruik van. U heeft er geen omkijken meer naar. Voor ons betekent deze manier van doneren dat we meer zekerheid hebben over onze inkomsten.

Eenmalige donatie via onze website
Via onze website kunt u eenvoudig een eenmalige donatie doen. U doneert dan via iDeal en hoeft alleen uw naam, emailadres en het bedrag van de donatie in te vullen. Zie https://peerkedondersstichting.nl/doneren/

Vragen?
Heeft u vragen over het doen van donaties? Neem dan contact op met ons secretariaat. Dat kan door een mailtje te sturen naar info@peerkedondersstichting.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Deel onze missie!