36.000 euro voor Myanmar!

Beste mensen.

Op het feestelijke Nieuwjaarsconcert van de Lions Club Tilburg ‘Regte Heide’ heeft de PDS in samenwerking met Wilde Ganzen maar liefst 36.000 euro opgehaald voor 60 beenprotheses voor (ex) lepra patiënten in Myanmar. Dit betekent dat wij de belangrijke stap naar dit straatarme land nu echt kunnen gaan maken. De protheses worden gemaakt in een reeds bestaande prothese kliniek in Taungoo, een stad in Myanmar. Het project staat onder leiding van Zaw Moe Aung van The Leprosy Mission Myanmar en wordt begeleid door teamleider Yan Aung Ko Ko, fysiotherapeut en prothesemaker. Zodra er nieuws is over de start van het project brengen wij u uiteraard op de hoogte.

Wij willen alle leden van de Lions Club Tilburg ‘Regte Heide’, voorzitter Bernd Weustink en alle gulle gevers heel hartelijk danken!

Lees hieronder het persbericht over het Nieuwjaarsconcert.